Indkøbspose

🇬🇧 Lavet i Storbritannien - Worldwide Levering 🌎

Forsendelse, levering & Import skat

Hvor gør WildMint sendes?

Gode nyheder! Vi sender til de fleste lande i hele verden. Vores vision har altid været at dele innovative og effektive veganske kosmetikprodukter med hele verden. Tag os @wildmintcosmetics for at lade os vide, hvor du bor.

Hvor lang tid tager det at få min ordre frem?

Ordrerne bliver generelt behandlet og sendt til dig inden for 1-2 hverdage.
Her er de generelle forsendelsestider for hvert leveringsområde.

STORBRITANNIEN: 1 - 2 hverdage (Royal Mail 48 timers service). Tillad venligst 3 - 4 arbejdsdage for leveringer til Kanaløerne.

Grækenland, Spanien & ordrer til EU over 150EUR: 5-7 arbejdsdage (Evri)

Resten af Europa: 2-3 hverdage (DHL Express)

USA/Canada: 1-2 arbejdsdage (DHL Express)

Australien: 3 arbejdsdage (DHL Express)

Resten af verden: 3-5 arbejdsdage (DHL Express)

Hvor meget koster forsendelse?

Levering til Storbritannien for ordrer under £25 koster £3,99 med Royal Mail.

Forsendelse er GRATIS for alle ordrer i Storbritannien over £25.

Forsendelse til Spanien og Grækenland koster 9,99 £ med Evri*.

Forsendelse til resten af Europa koster £14,99 med DHL Express*.

DHL Express-forsendelse for ordrer til USA & Canada er £14,99

DHL Express-forsendelse til Australien koster £14,99.

DHL Express-forsendelse til resten af verden koster £19,99.

*Alle ordrer over 150EUR til Europa sendes med Evri.

Skal jeg betale afgifter for EU-ordrer?

Der vil ikke blive opkrævet told/importskatter for EU-ordrer. Vores leverancer til lande i EU sendes nu på et Delivery Duty Paid-basis, hvilket betyder, at vi dækker eventuelle importafgifter. Hvis du bliver kontaktet og bedt om at betale afgifter, skal du kontakte vores kundeservice på hello@wildmintcosmetics.com så tager vi os af afgifterne.

Skal jeg betale afgifter for andre internationale ordrer?

Alle andre internationale ordrer (herunder ordrer til europæiske lande, der ikke er en del af EU) sendes på DDU-basis (delivery duty unpaid).

DDU betyder, at du kan være forpligtet til at betale lokale skatter og told, når din ordre ankommer til dit land.

Alle gebyrer, der opkræves efter forsendelse (skatter, told), er kundens ansvar. WildMint kan ikke tage ansvar for disse omkostninger.

Hvis leveringen afvises på grund af disse gebyrer, eller hvis gebyrerne ikke er betalt til tiden, vil der blive foretaget en tilbagebetaling minus forsendelsesgebyret og et lagergebyr svarende til 30 % af ordreværdien.

Hvornår bliver min ordre sendt?

Alle ordrer bliver først behandlet inden for 1-2 hverdage. Når den er behandlet, sendes din ordre den følgende hverdag af sted med en af vores kurerfirmaer.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Send en e-mail til os, så snart du har afgivet din ordre på hello@wildmintcosmetics.com, så vil vi gøre vores bedste for at få ændret adressen, inden den sendes ud. Da vi behandler ordrer straks gennem vores lager, kan vi ikke garantere adresseændringer, efter at din ordre er blevet afgivet, men vi vil hjælpe dig, hvis det er muligt.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blevet afsendt, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse, der indeholder fuld sporing details så du kan spore din levering.

Hvis du ikke har modtaget din e-mail med forsendelsesbekræftelse inden for to hverdage efter at du har afgivet din ordre, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com og vi vil hjælpe dig yderligere.

Hvad sker der, hvis der er et problem med min levering?

Hvis din pakke af en eller anden grund går tabt, eller hvis der opstår andre leveringskomplikationer uden for vores kontrol, sender vi en anden ordre til dig uden beregning.

Vi kan ikke tilbyde refusioner for leveringskomplikationer, såsom leveringsforsinkelser uden for vores kontrol, leveringsproblemer forårsaget af forkerte adresser eller for pakker, der ikke bliver afhentet i tide, men vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at rette op på det!

Hvordan får jeg min pakke, hvis den er blevet leveret til en forkert oplyst adresse?

Hvis du ikke har modtaget din pakke på grund af en forkert indtastet adresse, som ikke er blevet opdateret før forsendelse, eller som ikke er blevet afhentet på dit lokale postkontor efter et leveringsforsøg, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com, så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at hjælpe dig med at finde din pakke.

Kan jeg bestille på et hvilket som helst sprog?

Da ordrer på andre sprog end engelsk har en meget større risiko for at gå tabt under transporten, accepterer vi kun ordrer på engelsk. WildMint er ikke ansvarlig for eventuelle komplikationer i forbindelse med bestillinger, der skyldes ordrer afgivet på andre sprog end engelsk.

Min kasse blev bulet eller beskadiget under forsendelsen. Hvad skal jeg gøre?

Da vi sender til hele verden, kan vi ikke tilbyde refusioner for minimale skader på den ydre emballage, der kan opstå under transporten. I tilfælde af at din pakke blev alvorligt beskadiget eller fejlbehandlet under transporten, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com, så vil vi hjælpe dig yderligere.

Rabatkoder & Kampagner

Hvor skal jeg indtaste min rabatkode?

Rabatkoder kan anvendes direkte på vores websted på det sidste trin i kassen. Du vil se en mulighed i højre side for at indtaste din rabatkode. Du skal blot indtaste koden og derefter klikke på Anvend. Der kan kun anvendes én kode pr. transaktion.

Kan jeg bruge flere rabatkoder ved kassen?

Der kan kun anvendes ét gavekort ved kassen pr. ordre. Sørg for at gøre dette, inden du afgiver din ordre, da rabat- og kampagnekoder ikke kan anvendes efterfølgende. Hvis du har problemer med at anvende din kode, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com for at få yderligere hjælp.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Hvis din rabatkode ikke virker, skal du først prøve at følge nedenstående trin:
1) Sørg for, at du har indtastet koden korrekt, uden ekstra mellemrum foran eller bagved.
2) Kontroller, at koden er gyldig for det produkt, du har valgt
3) Sørg for at trykke på knappen "Apply" (Anvend), når du har indtastet din kode

Hvis ovenstående trin ikke løser problemet, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com for yderligere hjælp, inden du afgiver din ordre.

Betalinger & Fakturering

Hvilke typer betalinger accepterer du?

Du kan bestille direkte på vores websted eller med en PayPal-konto. Vi accepterer betaling med alle større kredit- eller betalingskort (Visa, MasterCard, Discover, American Express) og PayPal. Vi accepterer desværre ikke postanvisninger, efterkrav, checks eller e-checks.

Hvordan kan jeg se prisen i min lokale valuta?

Alle priser ved kassen vil blive vist i britiske pund (GBP). Du kan dog se priserne i din lokale valuta på forsiden eller på produktsiden, hvis du gerne vil se prisen for dig efter valutaomregning. Alle andre valutaer end GBP er en tilnærmelse og afhænger af valutaomregningskursen på den pågældende dato. Alle bankers omregningskurser varierer en smule, og du vil derfor blive opkrævet den aktuelle omregningskurs på købsdatoen.

Hvad kan jeg gøre, hvis min betaling bliver afvist?

Hvis du har problemer med din betalingsmetode, skal du kontrollere, at dit kort fakturering details stemmer overens med det, du har indtastet (sikkerhedskode, faktureringsadresse osv.), og at dit kort ikke er udløbet. Hvis alle oplysninger er indtastet korrekt, kan det være, at din kortudsteder afviser din betaling. Da vi ikke får oplyst årsagen hertil, beder vi dig venligst om først at kontakte din kortudsteder for yderligere details før du forsøger at afgive din ordre igen. Hvis du stadig oplever betalingsproblemer, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com, og vi vil med glæde hjælpe dig yderligere.

Vores produkter

Er dine produkter veganske?

WildMint er et helt vegansk kosmetikmærke. Ingen af vores produkter indeholder nogen animalske biprodukter.

Hvilke hudtyper er WildMint produkterne egnede til?

Alle vores produkter er unikt designet til at fungere godt med alle hudtyper, herunder følsom, moden, ung, acne/pletfjerne, fedtet, kombineret eller tør hud. Vi stræber efter at skabe veganske og grusomhedsfri produkter, der er anvendelige og tilgængelige for alle.

Hvor er jeres produkter fremstillet?

Alle vores produkter er fremstillet udelukkende i Storbritannien.

Tester I på dyr? Er jeres produkter grusomhedfri?

Aldrig! Vores pelsede venner er vores stolthed og glæde. Vi er aktivt imod dyreforsøg, og dette er kernen i vores filosofi. Alle vores produkter er strengt grusomhedsfrie, og vi sikrer, at vores produkter ALDRIG testes på dyr på noget tidspunkt i forsyningskæden. Desuden er vores produkter helt fremstillet i Storbritannien, hvor dyreforsøg er forbudt.

Betaler I nogen tredjepart, der er involveret i dyreforsøg?

Nej. Vi betaler ingen tredjeparter, der inddrager dyreforsøg i deres praksis, og der foretages absolut ingen dyreforsøg under nogen del af forsyningskæden. Desuden er vi en uafhængig virksomhed, der ikke er ejet af et moderselskab, og vi har kun ét produktionssted i Storbritannien, hvor dyreforsøg er forbudt.

Åh nej! Jeg har oplevet et udbrud, mens jeg brugte WildMint. Hvad skal jeg gøre?

Bare rolig! Hvis du skifter til hudpleje fyldt med naturlige ingredients kan i sjældne tilfælde forårsage en midlertidig "detox" af huden. I sådanne tilfælde kan det forårsage små udbrud, da din hud ikke er vant til formuleringer, der er så rene.

Vi anbefaler altid at lave en lappetest, før du bruger et nyt produkt. Men hvis du oplever uventede reaktioner, anbefaler vi, at du holder en pause i et par dage og ser, hvad der sker.

Når tingene er faldet til ro, kan du begynde at introducere produkterne langsomt igen, og husk: Lidt rækker langt med vores produkter!

Det er meget muligt, at der kan være andre faktorer, der kan forårsage et udbrud. F.eks. hormoner, sæsonskiftet, en ændring i din kost osv.

Er jeres produkter godkendt af FDA i USA?

Selv om det er en udbredt misforståelse, findes der i øjeblikket ikke FDA-godkendelse for ikke-receptpligtig kosmetik i USA. Vores produkter er dog produceret i Storbritannien og overholder alle europæiske kosmetikregler, som generelt er langt strengere end de amerikanske regler for kosmetik.

Indeholder jeres produkter nogen skrappe eller irriterende kemikalier?

Alle vores formuleringer er helt giftfri og indeholder aldrig parabener, phthalater, propylenglycol, mineralolier, SLS, petroleum eller andre skadelige kemikalier. Hvis du er bekymret for eksisterende lidelser, allergier eller hudoverfølsomhed, anbefaler vi altid, at du rådfører dig med en hudlæge eller udfører lappetest, før du bruger et nyt kosmetisk produkt.

Har I prøver til rådighed?

Beklager! Vi har ikke prøver til rådighed at tilbyde på nuværende tidspunkt. Vi tilbyder dog en 60 dages pengene tilbage garanti, hvis du ikke er tilfreds med et af vores produkter.

Kan jeg bruge jeres produkter, mens jeg er gravid eller ammer?

Alle vores produkter er helt veganske og formuleret uden giftstoffer, parabener eller skadelige kemikalier. Vi anbefaler dog, at du rådfører dig med din læge, hvis du har særlige bekymringer for at diskutere, om vores produkter er i overensstemmelse med din graviditetsplan.

Tilbyder I nogen abonnementsprogrammer?

Nej, vi har i øjeblikket ikke et abonnementsprogram, og du vil ikke automatisk blive opkrævet betaling i fremtiden efter at have afgivet en første ordre.

Hvornår lanceres det næste produkt?

Spændende nye veganske og cruelty-free produkter kommer meget snart på markedet! Tilmeld dig med din e-mailadresse på vores hjemmeside for at blive inkluderet i de seneste opdateringer.

Annullering, returnering & Garanti

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Da vi begynder at behandle hver ordre gennem vores lager, så snart den er blevet sendt, kan vi desværre ikke annullere eller ændre de fleste ordrer, efter at de er blevet afgivet. Men hvis du kontakter os, så snart din ordre er blevet afgivet (inden for kontortid i Storbritannien), og ordren ikke allerede er blevet behandlet, vil vi gøre vores bedste for at annullere ordren for dig.

Bemærk venligst, at vores e-mails/kontaktformularer og sociale medier ikke overvåges døgnet rundt, så vi kan ikke garantere annullering af ordrer.

Vi beder dig venligst om at sørge for at dobbelttjekke din details før du afgiver din ordre.

Hvis vi ikke er i stand til at annullere din ordre, er du velkommen til at returnere din ordre inden for 14 dage i henhold til vores returpolitik.

Hvad er jeres returpolitik?

Du er velkommen til at returnere din ordre eller uåbnede produkter for at få pengene tilbage inden for 14 dage efter levering. Kontakt venligst vores kundeservice på hello@wildmintcosmetics.com, og vi vil give dig instruktioner om returnering.

Bemærk venligst, at kunden er ansvarlig for at returnere pakken og de dermed forbundne omkostninger - vi kan ikke refundere returportoomkostningerne. Vi er heller ikke i stand til at dække omkostningerne til eventuelle importafgifter.

Du får fuld refusion for din ordre, når vi har modtaget en sporingskode for returforsendelsen.

Hvordan fungerer 60 dages pengene tilbage-garanti for dine produkter?

Baseret på de tusindvis af strålende anmeldelser, vi har modtaget, er vi meget sikre på, at du vil få en god oplevelse med vores naturkosmetik. Men hvis du ikke er tilfreds med et af vores produkter, tilbyder vi en pengene tilbage garanti i op til 60 dage efter modtagelse af din ordre.

I nogle tilfælde kan det tage din hud en række uger at tilpasse sig en ny hudplejerutine/produkter, især når du skifter til hudpleje fyldt med naturlige aktive stoffer, som din hud måske ikke er vant til. Vi anbefaler, at du bruger vores hudpleje konsekvent i op til 60 dage for at give din hud mulighed for at opleve gode resultater.

Kontakt venligst kundeservice på for at få hjælp med vores pengene tilbage garanti. Vi står også til rådighed med tips og råd om, hvordan du får mest muligt ud af vores produkter, du er altid velkommen til at kontakte os, vi hjælper dig meget gerne på din hudpleje-rejse.

Bemærk venligst, at alle tilbagebetalinger i forbindelse med pengene tilbage garantien er eksklusive eventuelle leveringsomkostninger, og du kan kun gøre krav på pengene tilbage garantien én gang for hvert produkt eller kit.

Gavekort

Hvordan bruger jeg et gavekort?

Du får mulighed for at indtaste et gavekort ved online-kassen. For at indløse dit gavekort skal du blot indtaste gavekortkoden i feltet i højre side af kassen og vælge "Anvend". Der kan kun bruges én kode pr. transaktion. Det er vigtigt at gøre dette, inden du afgiver din ordre, da vi ikke kan anvende gavekortkredit efterfølgende.

Forsendelse, levering & importskat

Hvor gør WildMint sendes?

Gode nyheder! Vi sender til de fleste lande i hele verden. Vores vision har altid været at dele innovative og effektive veganske kosmetikprodukter med hele verden. Tag os @wildmintcosmetics for at lade os vide, hvor du bor!

 

Hvor lang tid tager det at få min ordre frem?

Ordrerne bliver generelt behandlet og sendt til dig inden for 1-2 hverdage.
Her er de generelle forsendelsestider for hvert leveringsområde.

STORBRITANNIEN: 1 - 2 hverdage (Royal Mail 48 timers service). Tillad venligst 3 - 4 arbejdsdage for leveringer til Kanaløerne.

Grækenland, Spanien & ordrer til EU over 150EUR: 5-7 arbejdsdage (Evri)

Resten af Europa: 2-3 hverdage (DHL Express)

USA/Canada: 1-2 hverdage (DHL Express)

Australien: 3 arbejdsdage (DHL Express)

Resten af verden: 3-5 arbejdsdage (DHL Express)

Hvor meget koster forsendelse?

Levering til Storbritannien for ordrer under £25 koster £3,99 med Royal Mail.

Forsendelse er GRATIS for alle ordrer i Storbritannien over £25.

Forsendelse til Spanien og Grækenland koster 9,99 £ med Evri*.

Forsendelse til resten af Europa koster £14,99 med DHL Express*.

DHL Express-forsendelse for ordrer til USA & Canada er £14,99

DHL Express-forsendelse til Australien koster £14,99.

DHL Express-forsendelse til resten af verden koster £19,99.

*Alle ordrer over 150EUR til Europa sendes med Evri.

 

Skal jeg betale afgifter for EU-ordrer?

Der opkræves ingen told/importskatter for EU-ordrer. Vores leverancer til lande i EU sendes nu på et Delivery Duty Paid-basis, hvilket betyder, at vi dækker eventuelle importafgifter. Hvis du bliver kontaktet og bedt om at betale afgifter, skal du kontakte vores kundeservice på hello@wildmintcosmetics.com så tager vi os af afgifterne.

 

Skal jeg betale afgifter for andre internationale ordrer?

Alle andre internationale ordrer (herunder ordrer til europæiske lande, der ikke er en del af EU) sendes på DDU-basis (delivery duty unpaid).

DDU betyder, at du kan være forpligtet til at betale lokale skatter og told, når din ordre ankommer til dit land.

Alle gebyrer, der opkræves efter forsendelse (skatter, told), er kundens ansvar. WildMint kan ikke tage ansvar for disse omkostninger.

Hvis leveringen afvises på grund af disse gebyrer, eller hvis gebyrerne ikke er betalt til tiden, vil der blive foretaget en tilbagebetaling minus forsendelsesgebyret og et lagergebyr svarende til 30 % af ordreværdien.

 

Hvornår bliver min ordre sendt?

Alle ordrer bliver først behandlet inden for 1-2 hverdage. Når den er behandlet, sendes din ordre den følgende hverdag afsted med en af vores kurerfirmaer.

 

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Send en e-mail til os, så snart du har afgivet din ordre på hello@wildmintcosmetics.com, så vil vi gøre vores bedste for at få adressen ændret, inden den sendes ud. Da vi behandler ordrer straks gennem vores lager, kan vi ikke garantere adresseændringer, efter at din ordre er blevet afgivet, men vi vil hjælpe dig, hvis det er muligt.

 

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er blevet afsendt, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse, der indeholder fuld sporing details så du kan spore din levering.

Hvis du ikke har modtaget din e-mail med forsendelsesbekræftelse inden for to hverdage efter at du har afgivet din ordre, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com og vi vil hjælpe dig yderligere.

 

Hvad sker der, hvis der er et problem med min levering?

Hvis din pakke af en eller anden grund går tabt, eller hvis der opstår andre leveringskomplikationer uden for vores kontrol, sender vi en anden ordre til dig uden beregning.

Vi kan ikke tilbyde refusioner for leveringskomplikationer, såsom leveringsforsinkelser uden for vores kontrol, leveringsproblemer forårsaget af forkerte adresser eller for pakker, der ikke bliver afhentet i tide, men vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at rette op på det!

 

Hvordan får jeg min pakke, hvis den er blevet leveret til en forkert oplyst adresse?

Hvis du ikke har modtaget din pakke på grund af en forkert indtastet adresse, som ikke er blevet opdateret før forsendelse, eller som ikke er blevet afhentet på dit lokale postkontor efter et leveringsforsøg, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com, så vil vi gøre alt, hvad vi kan, for at hjælpe dig med at finde din pakke.

 

Kan jeg bestille på et hvilket som helst sprog?

Da ordrer på andre sprog end engelsk har en meget større risiko for at gå tabt under transporten, accepterer vi kun ordrer på engelsk. WildMint er ikke ansvarlig for eventuelle komplikationer i forbindelse med bestillinger, der skyldes ordrer afgivet på andre sprog end engelsk.

 

Min kasse blev bulet eller beskadiget under forsendelsen. Hvad skal jeg gøre?

Da vi sender til hele verden, kan vi ikke tilbyde refusioner for minimale skader på den ydre emballage, der kan opstå under transporten. I tilfælde af at din pakke blev alvorligt beskadiget eller fejlbehandlet under transporten, bedes du kontakte os på Hello@wildmintcosmetics.com, så vil vi hjælpe dig yderligere.

Rabatkoder & Kampagner

Hvor skal jeg indtaste min rabatkode?

Rabatkoder kan anvendes direkte på vores websted på det sidste trin i kassen. Du vil se en mulighed i højre side for at indtaste din rabatkode. Du skal blot indtaste koden og derefter klikke på Anvend. Der kan kun anvendes én kode pr. transaktion.

 

Kan jeg bruge flere rabatkoder ved kassen?

Der kan kun anvendes ét gavekort ved kassen pr. ordre. Sørg for at gøre dette, inden du afgiver din ordre, da rabat- og kampagnekoder ikke kan anvendes efterfølgende. Hvis du har problemer med at anvende din kode, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com for at få yderligere hjælp.

 

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Hvis din rabatkode ikke virker, skal du først prøve at følge nedenstående trin:
1) Sørg for, at du har indtastet koden korrekt, uden ekstra mellemrum foran eller bagpå.
2) Kontroller, at koden er gyldig for det produkt, du har valgt
3) Sørg for at trykke på knappen "Apply" (Anvend), når du har indtastet din kode

Hvis ovenstående trin ikke løser problemet, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com for yderligere hjælp, inden du afgiver din ordre.

Betalinger & Fakturering

Hvilke typer betalinger accepterer du?

Du kan bestille direkte på vores websted eller med en PayPal-konto. Vi accepterer betaling med alle større kredit- eller betalingskort (Visa, MasterCard, Discover, American Express) og PayPal. Vi accepterer desværre ikke postanvisninger, efterkrav, checks eller e-checks.

Hvordan kan jeg se prisen i min lokale valuta?

Alle priser ved kassen vil blive vist i britiske pund (GBP). Du kan dog se priserne i din lokale valuta på forsiden eller på produktsiden, hvis du gerne vil se prisen for dig efter valutaomregning. Alle andre valutaer end GBP er en tilnærmelse og afhænger af valutaomregningskursen på den pågældende dato. Alle bankers omregningskurser varierer en smule, og du vil derfor blive opkrævet den aktuelle omregningskurs på købsdatoen.

Hvad kan jeg gøre, hvis min betaling bliver afvist?

Hvis du har problemer med din betalingsmetode, skal du kontrollere, at dit kort fakturering details stemmer overens med det, du har indtastet (sikkerhedskode, faktureringsadresse osv.), og at dit kort ikke er udløbet. Hvis alle oplysninger er indtastet korrekt, kan det være, at din kortudsteder afviser din betaling. Da vi ikke får oplyst årsagen til dette, beder vi dig venligst om først at kontakte din kortudsteder for yderligere details før du forsøger at afgive din bestilling igen. Hvis du stadig oplever betalingsproblemer, bedes du kontakte os på hello@wildmintcosmetics.com, og vi vil med glæde hjælpe dig yderligere.

Vores produkter

Er dine produkter veganske?

WildMint er et helt vegansk kosmetikmærke. Ingen af vores produkter indeholder nogen animalske biprodukter.

Hvilke hudtyper er WildMint produkterne egnede til?

Alle vores produkter er unikt designet til at fungere godt med alle hudtyper, herunder følsom, moden, acne/pletfjerne, ung, fedtet, kombineret eller tør hud. Vi stræber efter at skabe veganske og grusomhedsfri produkter, der er anvendelige og tilgængelige for alle.

Hvor er jeres produkter fremstillet?

Alle vores produkter er fremstillet udelukkende i Storbritannien.

Tester I på dyr? Er jeres produkter grusomhedfri?

Aldrig! Vores pelsede venner er vores stolthed og glæde. Vi er aktivt imod dyreforsøg, og det er kernen i vores filosofi. Alle vores produkter er strengt grusomhedsfrie, og vi sikrer, at vores produkter ALDRIG testes på dyr på noget tidspunkt i forsyningskæden. Desuden er vores produkter helt fremstillet i Storbritannien, hvor dyreforsøg er forbudt.

Betaler du nogen tredjepart, der er involveret i dyreforsøg?

Nej. Vi betaler ingen tredjeparter, der anvender dyreforsøg i deres praksis, og der foretages absolut ingen dyreforsøg i nogen del af forsyningskæden. Desuden er vi en uafhængig virksomhed, der ikke er ejet af et moderselskab, og vi har kun ét produktionssted i Storbritannien, hvor dyreforsøg er forbudt.

Er jeres produkter godkendt af FDA i USA?

Selv om det er en udbredt misforståelse, findes der i øjeblikket ikke FDA-godkendelse for ikke-receptpligtig kosmetik i USA. Vores produkter er dog produceret i Storbritannien og overholder alle europæiske kosmetikregler, som generelt er langt strengere end de amerikanske regler for kosmetik.

Indeholder jeres produkter nogen skrappe eller irriterende kemikalier?

Alle vores formuleringer er helt giftfri og indeholder aldrig parabener, phthalater, propylenglycol, mineralolier, SLS, petroleum eller andre skadelige kemikalier.

Hvis du er bekymret for eksisterende lidelser, allergier eller hudoverfølsomhed, anbefaler vi altid, at du rådfører dig med en dermatolog, eller at udføre lappetests, før du bruger et nyt kosmetisk produkt.

Har I prøver til rådighed?

Beklager! Vi har ingen prøver til rådighed på nuværende tidspunkt. Vi tilbyder dog en 60 dages pengene tilbage garanti, hvis du ikke er tilfreds med et af vores produkter.

Kan jeg bruge jeres produkter, mens jeg er gravid eller ammer?

Alle vores produkter er helt veganske og formuleret uden giftstoffer, parabener eller skadelige kemikalier. Vi anbefaler dog, at du rådfører dig med din læge, hvis du har særlige bekymringer for at diskutere, om vores produkter er i overensstemmelse med din graviditetsplan.

Tilbyder I nogen abonnementsprogrammer?

Nej, vi har i øjeblikket ikke et abonnementsprogram, og du vil ikke automatisk blive opkrævet i fremtiden efter at have afgivet en første ordre.

Hvornår lanceres det næste produkt?

Spændende nye veganske og cruelty-free produkter kommer meget snart på markedet! Tilmeld dig med din e-mailadresse på vores hjemmeside for at blive inkluderet i de seneste opdateringer.

Returnering, annullering & Garanti

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Da vi begynder at behandle hver ordre gennem vores lager, så snart den er blevet sendt, kan vi desværre ikke annullere eller ændre de fleste ordrer, efter at de er blevet afgivet. Men hvis du kontakter os, så snart din ordre er blevet afgivet (inden for kontortid i Storbritannien), og ordren ikke allerede er blevet behandlet, vil vi gøre vores bedste for at annullere ordren for dig.

Bemærk venligst, at vores e-mails/kontaktformularer og sociale medier ikke overvåges døgnet rundt, så vi kan ikke garantere nogen ordreannulleringer.

Vi beder dig venligst om at sørge for at dobbelttjekke din details før du afgiver din ordre.

Hvis vi ikke er i stand til at annullere din ordre, er du velkommen til at returnere din ordre inden for 14 dage i henhold til vores returpolitik.

 

Hvad er jeres returpolitik?

Du er velkommen til at returnere din ordre eller uåbnede produkter for at få pengene tilbage inden for 14 dage efter levering. Kontakt venligst vores kundeservice på hello@wildmintcosmetics.com, og vi vil give dig instruktioner om returnering.

Bemærk venligst, at kunden er ansvarlig for at returnere pakken og de dermed forbundne omkostninger - vi kan ikke refundere returportoomkostningerne. Vi er heller ikke i stand til at dække omkostningerne til eventuelle importafgifter.

Du får fuld refusion for din ordre, når vi har modtaget en sporingskode for returforsendelsen.

 

Hvordan fungerer 60 dages pengene tilbage-garanti for dine produkter?

Baseret på de tusindvis af strålende anmeldelser, vi har modtaget, er vi meget sikre på, at du vil få en god oplevelse med vores naturkosmetik. Men hvis du ikke er tilfreds med et af vores produkter, tilbyder vi en pengene tilbage garanti i op til 60 dage efter modtagelse af din ordre.

I nogle tilfælde kan det tage din hud et par uger at vænne sig til en ny hudplejerutine/ nye produkter, især når du skifter til hudpleje med naturlige aktive stoffer, som din hud måske ikke er vant til. Vi anbefaler at bruge vores hudpleje konsekvent i op til 60 dage for at give din hud mulighed for at opleve gode resultater.

Kontakt venligst kundeservice på for at få hjælp med vores pengene tilbage garanti. Vi står også til rådighed med tips og råd om, hvordan du får mest muligt ud af vores produkter, du er altid velkommen til at kontakte os, vi hjælper dig meget gerne på din hudpleje-rejse.

Bemærk venligst, at alle tilbagebetalinger i forbindelse med pengene tilbage garantien er eksklusive eventuelle leveringsomkostninger, og du kan kun gøre krav på pengene tilbage garantien én gang for hvert produkt eller kit.

Gavekort

Hvordan bruger jeg et gavekort?

Du får mulighed for at indtaste et gavekort ved online-kassen. For at indløse dit gavekort skal du blot indtaste gavekortkoden i feltet i højre side af kassen og vælge "Anvend". Der kan kun bruges én kode pr. transaktion. Det er vigtigt at gøre dette, inden du afgiver din ordre, da vi ikke kan anvende gavekortkredit efterfølgende.